ProAccount er et moderne og erfarent regnskabsbureau

Job

GDPR ”blæksprutte” og/eller GDPR/Regnskabskonsulent i Storkøbenhavn!

ProAccount er inde i en rivende udvikling med mange nye kunder og søger derfor dig, som har erfaring med at arbejde med GDPR, da vores dejlige kollega har valgt at gå på pension. Du kommer til at indgå i et stærkt team af medarbejdere, der leverer en bred vifte af bogholderiydelser til vores trofaste eksisterende kunder og til de nye der løbende kommer til.

Vi søger bredt. Vi søger dig der har god erfaring med at arbejde med GDPR opgaver, gerne også Hvidvask relaterede opgaver, og/eller dig der har erfaring med regnskabsmæssige opgaver. Stillingen kan være deltids, men der kan også blive tale om en fuldtidsstilling, det kommer helt an på dine ønsker og kvalifikationer.

Du skal have mod på en alsidig og afvekslende hverdag. Vi forstiller os, at du har en bred og solid faglig ballast inden for GDPR området, og skulle du i tillæg også være en dygtig regnskabsmedarbejder, er det blot en bonus.

Dit arbejde vil i nogen grad være præget af kontakt og kommunikation med ledelse og HR-medarbejdere hos kunden, og det er derfor vigtigt, at du kan kommunikere på alle niveauer og har en serviceminded tilgang til kunder og samarbejdspartnere.

 

Arbejdsområde GDPR/Hvidvask m.v.

  • Oprettelse af Samarbejdsaftaler, Databehandleraftaler samt udsendelse af KYC (Know Your Customer) ved nye kundehenvendelser
  • Løbende opfølgning af KYC på eksisterende kunder
  • Tilsyn med Databehandlere
  • Vedligeholdelse og kontrol af interne procedurer omkring sikkerhed, behandling af personoplysninger, sletning m.v.
  • I det omfang dine kompetencer tillader det, kontakt og sparring med kunder omkring deres interne GDPR håndtering
  • Opdatering af hjemmeside, Facebook, LinkedIn m.v. med fagnyt og andre gode fortællinger (vi har et godt flow af faglig information til rådighed)
  • Bestilling af kontorartikler og diverse andre ad hoc opgaver
  • Diverse ad hoc opgaver for vores kunder, der ikke kræver en regnskabskyndig person. Det kan f.eks. være at indhente tilbud på forsikringer eller lignende opgaver

Kvalifikationer

  • Erfaring med at arbejde med GDPR, og gerne med Hvidvask

 

Såfremt du også har kompetencer og interesse for regnskabsområdet, har vi følgende ønsker til dig:

Arbejdsområde inden for regnskab

  • Bogføring og regnskabsassistance for virksomheder og selskaber – alt fra enkeltmandsvirksomheder til både danske og internationale selskaber.
  • Evt. fungerende regnskabschef i forskellige virksomheder.
  • Ansvar for egen kundeportefølje, men også at assistere kollegaer ved behov
  • Sparring med kunder - en del kommunikation på engelsk
  • Lønudarbejdelse og muligvis lidt personaleadministration
  • Månedsafstemninger og rapportering
  • Ind i mellem deltage i udarbejdelse af budgetter
  • Klargøre materiale til revisor

Kvalifikationer

  • Erfaring med, og lyst til, hands on opgaver omkring alle aspekter af bogholderiet
  • Erfaring med månedsafslutning og rapportering
  • Erfaren bruger af Microsoft Excel
  • Erfaring med lønudarbejdelse – ikke noget specielt kompliceret
  • Kendskab til selskabs- og personskat vil være en fordel, men ikke et krav

 Du er/kan

  • Kunde- og serviceorienteret med en diplomatisk fremtræden, men med en klar gennemslagskraft
  • Struktureret
  • Teamplayer
  • Opmærksom på kvaliteten i det arbejde du udfører
  • I stand til at håndtere en dynamisk og afvekslende hverdag, både selvstændigt og som en del af et team
  • Lærenem, og ønsker at lære mere
  • Trives med stor selvstændighed i jobbet
  • Skabe langvarige relationer til kunderne

Hvad tilbyder vi

  • Du får stor handlefrihed, og du vil derfor i høj grad selv skulle være med til at påvirke din jobbeskrivelse samt udvikling
  • En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer og indsats
  • Et særdeles kompetent fagligt miljø med en udfordrende og alsidig hverdag
  • Ansættelse snarest muligt.

 Hvem er vi

ProAccount er en del af det norsk ejede Perpetua Group, der tilbyder et bredt udvalg af professionelle ydelser inden for økonomi, regnskab, dokumenthåndtering, løn, HR, forretningsudvikling, softwareudvikling samt egenudviklede webbaserede løsninger.

Send snarest din ansøgning til QuickApply. Har du nogen spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Helle Schou Andersen på tlf. +45 45 20 49 00.

Bliv kontaktet

Vi sidder klar til at hjælpe dig, så udfyld formularen eller ring til os på tlf. 45 20 49 00

Kontakt os